ReDAT Reporting

Analyticko-reportovací modul pre tvorbu analýz a ich následné spracovanie

ReDAT Reporting je softvérový modul určený výhradne ako nadstavba pre ReDAT eXperience. Tento analyticko-reportovací modul slúži k zostavovaniu pokročilých analýz a k ich následnému grafickému zobrazeniu, archivácii alebo k odoslaniu na príslušný e-mail.

ReDAT Reporting je navrhnutý maximálne intuitívne a prispôsobený k pohodlnému a efektívnemu zostaveniu požadovaného reportu. Celý systém je postavený na preddefinovaných šablónach, ktoré zaisťujú získanie príslušných dát priamo z databázy. Na užívateľovi je iba definícia niekoľkých základných premenných (napr. časový rozsah, osoby, hodnotiace formuláre, atď.).

Základné vlastnosti

ReDAT Reporting je modul určený pre analýzu a tvorbu rôznych typov reportov, prehľadov a hlásení. Modul pracuje nad údajmi dostupnými v databáze záznamového systému a to buď priamo generovanými záznamovým systémom alebo údajmi vloženými z informačného systému užívateľa. Výsledné reporty možno generovať jednorazovo alebo pravidelne.

Systém reportingu využíva prednastavených šablón, ktoré sú súčasťou modulu ReDAT Reporting. Tieto šablóny boli zostavené na základe odborných poznatkov vychádzajúcich z dlhoročných skúseností spracovania dát v rôznych typoch kontaktných centier.

ReDAT Reporting je dodávaný so základnou sadou šablón, ktoré pokrývajú väčšinu užívateľských analýz. V prípade potreby je možná úprava alebo tvorba úplne novej šablóny podľa špecifikácie zákazníka. Prispôsobenie sa môže týkať ako zmeny dizajnu šablóny, tak aj vlastného spracovania výstupných údajov a ich rozsahu.

Šablónou sa rozumie komplexný súbor cielených pravidiel, výpočtu a grafického výstupu. Šablóny definujú výstupné dáta, rozvrhnutie tabuľky, farbu, grafiku, firemné logo či celý korporátny štýl. Prednastavené šablóny sú odborne zostavené podľa dlhoročných skúseností so spracovaním údajov v rôznych typoch kontaktných centier.

Práca v prostredí modulu ReDAT Reporting je intuitívna a zároveň zohľadňuje špecifické požiadavky zadávateľov. Najskôr vytvoríme skupinu osôb, ktorá bude mať oprávnenie k prehliadaniu výsledného reportu, a ďalej definujeme predpis reportu. Pre jeho kontrolu sa použije funkcia „náhľad“. V poslednom kroku sa už generuje výsledný report vo forme súboru.

Predpis je plne konfigurovateľný užívateľom a umožňuje ovplyvňovať konečný report na základe výberu šablóny a zdrojov (časový rozsah, dátum, osoby, hodnotiace formuláre). Výsledkom celého procesu je report, ktorý obsahuje tabuľky a grafy. Možno ho generovať automaticky alebo na vyžiadanie. Prostredie ReDAT eXperience umožňuje výsledné reporty zobrazovať, archivovať, exportovať alebo odosielať e-mailom.

Viac informácií

pdf   Bližšie informácie k produktu ReDAT Reporting
email   Mám záujem

Návrat hore