ReDAT ScreenRecording

Profesionálne softvérové riešenie pre záznam screenov

Riešenie záznamu screenov obrazoviek agentov a ich synchrónne prehrávanie s audiom v spojení s overeným záznamovým zariadením ReDAT . Pri realizácii riešenia záznamu obrazoviek získa zákazník dôležité odpovede na otázky typu:

  • Ako Vaši operátori využívajú nákladné vybavenie kontaktného centra?
  • Orientujú sa operátori v aplikáciách rýchlo a bezchybne?
  • Nestrácajú Vaši operátori drahocenný čas pri blúdení v menu IS?
  • Bolo školenie na používanie IS pre Vašich operátorov efektívne?

ReDAT ScreenRecording prináša

  • Zvyšovanie efektivity – odhaľuje schopnosti agenta využívať aplikácie kontaktného centra
  • Úspora – dôsledná kontrola práce agentov prináša redukciu dĺžky hovoru, vyššiu efektivitu práce, vyššiu úroveň obsluhy a tým pádom vyššiu spokojnosť zákazníkov
  • Dohľad – prepracované nástroje umožňujú supervízorovi lepšie kontrolovať agenta
  • Podklad pre hodnotenie – spolu so záznamom hovoru vytvára screen recording kompletný prehľad pre systém hodnotenia agentov
  • Optimalizáciu aplikácií – odhaľuje, či ovládanie aplikácií vyhovuje spôsobu práce agentov

ReDAT ScreenRecording pracuje

  1. ReDAT ScreenRecording umožňuje synchronizáciu záznamu obrazoviek so záznamom hlasu.
  2. Na PC agentov určených k nahrávaniu je nainštalovaná a automaticky spustená aplikácia pre screen recording, ktorá komunikuje so záznamovým zariadením.
  3. Keď aplikácia zistí pri realizácii záznamu akúkoľvek zmenu obrazových dát, spracuje tieto dáta a odošle ich po IP (LAN/WAN) sieti do záznamového zariadenia, ktoré ich zaznamená a uloží.
  4. Takto získané dáta je možné opäť zobraziť na monitore, pričom sú zachované časové pomery. Ak bol súčasne vykonaný záznam obrazoviek s telefónnym hovorom, možno tieto záznamy synchrónne prehrávať.

Režimy záznamu obrazoviek

  • Trvalý, nahráva všetky zmeny na pracovnej ploche
  • Synchronizácia s telefónnym hovorom od: signalizácie zvonením/zodvihnutím hovoru alebo od vyhodnotenia CTI udalosti
  • Aktivácia ďalšími CTI udalosťami
  • Obmedzenie počtu záznamu obrazoviek štatistickým výberom (napr. nahrávať každý n-tý záznam, nahrávať iba dané percento hovoru atď.)

Minimálne požiadavky na HW a SW

Screen recorder

Hardvér:
Štvorjadrové CPU, 16GB RAM, LAN 10/100/1000 Ethernet

Softvér:
Windows Server 2008/2012, pre menšie systémy Windows 7/8/8
Podpora virtualizácie (VMware, Windows Hyper-V)

Agentské PC

Hardvér:
Dvojjadrové CPU, 2 GB RAM a vyššie, LAN 10/100/1000 Ethernet

Softvér:
Podpora desktopových OS: Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1
Virtuálne platformy: Windows Hyper-V

Klientské PC určené na prehrávanie

Hardvér:
Dvojjadrové CPU, 2 GB RAM a vyššie, LAN 10/100/1000 Ethernet
Zvuková karta

Softvér:
Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1
Internet Explorer: verzie 11.0 a vyššie, Mozilla Firefox: verzie ESR 10 a vyššie alebo Google Chrome

Maximálny počet kanálov pre záznam screenov na jednu záznamovú jednotku je 250.

Kľúčové vlastnosti systému

  • Spoľahlivý a stabilný záznam obrazoviek
  • Podporuje multiscreening recording
  • Spustenie záznamu obrazoviek je možné naviazať na telefónny hovor alebo iné podmienky
  • Obrazové údaje je možné prehrávať na Windows PC, ktoré je vybavené klientským prístupom na aplikačný server ReDAT eXperience
  • Synchrónne prehrávanie záznamu obrazoviek s telefónnym hovorom
  • Bezpečné uloženie dát bez možnosti modifikácie alebo zneužitia
  • Bezobslužná prevádzka v nepretržitom režime 365/7/24
  • Podpora diagnostiky systému

Viac informácií

pdf   Bližšie informácie k produktu ReDAT ScreenRecording
email   Mám záujem

Návrat hore