Profesionálne softvérové riešenie pre záznam screenov
Riešenie záznamu screenov obrazoviek agentov a ich synchrónne prehrávanie s audiom v spojení s overeným záznamovým zariadením ReDAT . Pri realizácii riešenia záznamu obrazoviek získa zákazník dôležité odpovede na otázky typu:
- Ako Vaši operátori využívajú nákladné vybavenie kontaktného centra?
- Orientujú sa operátori v aplikáciách rýchlo a bezchybne?
- Nestrácajú Vaši operátori drahocenný čas pri blúdení v menu IS?
- Bolo školenie na používanie IS pre Vašich operátorov efektívne?
ReDAT ScreenRecording prináša
- Zvyšovanie efektivity – odhaľuje schopnosti agenta využívať aplikácie kontaktného centra
- Úspora – dôsledná kontrola práce agentov prináša redukciu dĺžky hovoru, vyššiu efektivitu práce, vyššiu úroveň obsluhy a tým pádom vyššiu spokojnosť zákazníkov
- Dohľad – prepracované nástroje umožňujú supervízorovi lepšie kontrolovať agenta
- Podklad pre hodnotenie – spolu so záznamom hovoru vytvára screen recording kompletný prehľad pre systém hodnotenia agentov
- Optimalizáciu aplikácií – odhaľuje, či ovládanie aplikácií vyhovuje spôsobu práce agentov
ReDAT ScreenRecording pracuje
- ReDAT ScreenRecording umožňuje synchronizáciu záznamu obrazoviek so záznamom hlasu.
- Na PC agentov určených k nahrávaniu je nainštalovaná a automaticky spustená aplikácia pre screen recording, ktorá komunikuje so záznamovým zariadením.
- Keď aplikácia zistí pri realizácii záznamu akúkoľvek zmenu obrazových dát, spracuje tieto dáta a odošle ich po IP (LAN/WAN) sieti do záznamového zariadenia, ktoré ich zaznamená a uloží.
- Takto získané dáta je možné opäť zobraziť na monitore, pričom sú zachované časové pomery. Ak bol súčasne vykonaný záznam obrazoviek s telefónnym hovorom, možno tieto záznamy synchrónne prehrávať.
Režimy záznamu obrazoviek
- Trvalý, nahráva všetky zmeny na pracovnej ploche
- Synchronizácia s telefónnym hovorom od: signalizácie zvonením/zodvihnutím hovoru alebo od vyhodnotenia CTI udalosti
- Aktivácia ďalšími CTI udalosťami
- Obmedzenie počtu záznamu obrazoviek štatistickým výberom (napr. nahrávať každý n-tý záznam, nahrávať iba dané percento hovoru atď.)
Minimálne požiadavky na HW a SW
Screen recorder
Hardvér:
Štvorjadrové CPU, 16GB RAM, LAN 10/100/1000 Ethernet
Softvér:
Windows Server 2008/2012, pre menšie systémy Windows 7/8/8
Podpora virtualizácie (VMware, Windows Hyper-V)
Agentské PC
Hardvér:
Dvojjadrové CPU, 2 GB RAM a vyššie, LAN 10/100/1000 Ethernet
Softvér:
Podpora desktopových OS: Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1
Virtuálne platformy: Windows Hyper-V
Klientské PC určené na prehrávanie
Hardvér:
Dvojjadrové CPU, 2 GB RAM a vyššie, LAN 10/100/1000 Ethernet
Zvuková karta
Softvér:
Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1
Internet Explorer: verzie 11.0 a vyššie, Mozilla Firefox: verzie ESR 10 a vyššie alebo Google Chrome
Maximálny počet kanálov pre záznam screenov na jednu záznamovú jednotku je 250.
Kľúčové vlastnosti systému
- Spoľahlivý a stabilný záznam obrazoviek
- Podporuje multiscreening recording
- Spustenie záznamu obrazoviek je možné naviazať na telefónny hovor alebo iné podmienky
- Obrazové údaje je možné prehrávať na Windows PC, ktoré je vybavené klientským prístupom na aplikačný server ReDAT eXperience
- Synchrónne prehrávanie záznamu obrazoviek s telefónnym hovorom
- Bezpečné uloženie dát bez možnosti modifikácie alebo zneužitia
- Bezobslužná prevádzka v nepretržitom režime 365/7/24
- Podpora diagnostiky systému
Viac informácií
Bližšie informácie k produktu ReDAT ScreenRecording
Mám záujem