Automatické hlasové analýzy a spracovanie kľúčových slov
ReDAT VoiceProcessor je softvérový modul určený výhradne ako nadstavba pre ReDAT eXperience. Hlavným cieľom aplikácie pre analýzu hlasu ReDAT VoiceProcessoru, ktorá automaticky spracováva záznamy na základe zadaných definícií, je vyťažiť maximum informácií z vykonaných nahrávok, vrátane emočnej analýzy hlasu, analýzy kľúčových slov, detekcie monológov, atď..
ReDAT VoiceProcessor obsahuje
- Vyhľadávanie kľúčových slov a fráz
- Kompletná emočná analýza agenta a zákazníka
- Analýza priebehu hovoru (rýchlosť reakcií, váhanie, …)
- Grafické výstupy analýz
- Reporty pre rôzne úrovne managementu
ReDAT VoiceProcessor ponúka
Prvotným cieľom ReDAT VoiceProcessoru, založenom na technológii Speech-To-Text, je schopnosť vyhľadať kľúčové slová a frázy v reálnom čase. V tzv. našekávači sa okamžite zobrazia možné varianty požadovaného slova, po potvrdení je zadané slovo ihneď vyhľadané.
Aplikácia ďalej slúži k získavaniu informácií o všetkých informačných zložkách reči. Sledované sú tiež parametre vzájomnej interakcie ako sú „skákanie“ do reči, rýchlosť reakcií na nečakané podnety, váhanie a iné. Funkcie vyhľadávania kľúčových slov identifikuje v hovore pasáže, kde je spomenutá konkrétna informácia, napríklad o produktoch konkurencie, cenách atď.. Deteguje, či agenti dodržujú call skript a postupujú podľa predpísaných predpisov. Všetky procesy pracujú na základe zadaných parametrov úplne automaticky a tak šetria náklady a čas.
Chcete rýchlo zistiť, aký z agentov je najúspešnejší a vie zákazníkov presvedčiť na kúpu alebo objednanie Vami poskytovanej služby? Chcete mať prehľad o tom, prečo sú vaši zákazníci nespokojní?
Tieto aj ďalšie cenné informácie viete automaticky vyhľadať. ReDAT VoiceProcessor za vás spoľahlivo vysleduje kľúčové ukazovatele výkonnosti kontaktného centra a pomôže nájsť spôsoby k ich zvyšovaniu.
Vlastnosti systému
- Založený na technológii Speech-To-Text
- On-line zobrazenie výsledkov vyhľadávania
- Automatická klasifikácia triedi hovory do skupín podľa sád kľúčových slov, emočných parametrov, atď.
- Automatické získavanie informácií zo záznamov, ktoré slúžia k analýze procesov
- Detekcia plynulosti hovorov, skákania do reči
- Pokročilé sledovanie zvolených parametrov v čase
- Detekcia intervalov ticha a monológov
- Zjednodušenie práce supervizorov – výstupy z ReDAT® VoiceProcessoru sú dostupné v ReDAT® QualityChart, module pre hodnotenie agentov
- Integrácia informácií z rôznych systémov, t.j. CRM, CTI, SAD (screen activity detector), VAD (voice activity detector)
- Archív záznamov aj v MP3
Začlenenie v systéme ReDAT
ReDAT VoiceProcessor je integrovaný do prostredia ReDAT eXperience, kde spolupracuje s archívom všetkých vykonaných záznamov. ReDAT eXperience replikuje a archivuje záznamy zo záznamových jednotiek ReDAT a vytvára centralizované úložisko záznamov.
Beh modulov ReDAT VoiceProcessora je po počiatočnej konfigurácii automatický a úplne nezávislý na užívateľovi. Moduly ReDAT VoiceProcessora pracujú nad už vytvoreným archívom záznamov a výsledky sa doplňujú do nových tabuliek v databáze. Hlasovú analýzu je možné spustiť nad každým záznamom aj niekoľko krát. Ďalšie moduly ReDAT VoiceProcessora pracujú s týmito vypočítanými parametrami a výsledkom ich činnosti sú rôzne hodnotenia, podľa ktorých možno hovory ďalej triediť.
Podporované jazyky
čeština, slovenčina, angličtina, nemčina, poľština, francúzština, ruština, ukrainčina, maďarčina, španielčina, taliančina
Parametre záznamov, nad ktorými sa vykonáva hlasová analýza
- Archivované audio súbory majú oddelené smery – STEREO
- Vzorkovanie 8kHz, 8bit alebo 16bit
- Kódovanie A-law alebo u-law
- Bezstratovo spracované hlasové údaje vo formáte .wav
ReDAT VoiceProcessor – prehrávač
ReDAT VoiceProcessor – vyhľadávanie
ReDAT VoiceProcessor – prepis do textu
ReDAT VoiceProcessor – emočná analýza
Viac informácií
Bližšie informácie k produktu ReDAT VoiceProcessor
Mám záujem