Záznam hlasu

Riešenia pre dispečingy

ReDAT je vysoko modulárny systém. Plne pokrýva potreby záznamu dispečerských aplikácií a to ako z hľadiska telekomunikačných technológií tak aj z hľadiska softvérových aplikácií, ktoré sú podľa zamerania dispečingu veľmi rozmanité (energetika, doprava, záchranné, hasičské alebo bezpečnostné zložky atď.).

Dobre vieme, že potrebujete

Riešenie ReDAT pre dispečingy neponúka iba obyčajný spoľahlivý záznam hlasu ale aj celú radu nadstavbových aplikácií. Jedná sa o dohľadové aplikácie, integrácie s ústredňami a s technológiami ostatných dispečingových centier, aplikácie hodnotenia a bodovania hovorov dispečerov, reporty, podporu pre integráciu do informačných systémov ako sú napr. CRM systémy alebo vysoko sofistikované špecializované dohľadové systémy. Poslednou novinkou vývoja spoločnosti RETIA v tomto segmente je využitie prostriedkov analýzy reči, ktoré pomáha nielen v analýzach kritických momentov dispečingu, ale napomáha aj pri tréningu a príprave dispečerov na tieto situácie.

Schéma modelového riešenia pre dispečingy

Prehľad produktov ReDAT pre dispečingy

ReDAT Záznamová jednotka

ReDAT Recorder

ReDAT eXperience a jeho moduly:

  • ReDAT Catalog
  • ReDAT StorageManager
  • ReDAT VoiceProcessor
  • ReDAT VoiceTracker
  • ReDAT TopicDetection
  • ReDAT LineMonitor
  • ReDAT CTI integrácia
  • ReDAT PhoneControl
  • ReDAT API
  • Info35 Connector
  • ReDAT ScreenRecording
  • ReDAT Encryptor
  • ReDAT QualityChart
  • ReDAT Coaching
  • ReDAT Management System
Návrat hore