Záznam hlasu

Riešenia pre kontaktné centrá

Ako kontaktné centrum, ktoré chce byť úspešné, iste neustále hľadáte riešenie, ako čo najefektívnejšie riadiť kvalitu služieb, ktoré poskytujete svojim zákazníkom. Konkurujú Vám desiatky a stovky ďalších kontaktných centier a každé zaváhanie Vás môže stáť klientov. Medzi nástroje, ktoré Vám pomôžu obstáť, bez pochybností patrí záznamový systém hovorov, ktorý je schopný úzko spolupracovať s veľkým množstvom technológií v kontaktnom centre.

Systém ReDAT už používajú desiatky kontaktných centier po celom svete. Niet divu. Keď v kontaktnom centre denne uskutočníte tisíce až desiatky tisíc hovorov, je jasné, že nie je v ľudských silách ich všetky spracovať alebo analyzovať tak, aby ste boli schopní výsledky efektívne predstaviť zadávateľovi kampane alebo z nich vyvodiť spätnú väzbu. Tu prichádza šanca pre využitie automatických systémov pre záznam a analýzu hovorov, ako je práve ReDAT .

Dobre vieme, že potrebujete

  • spoľahlivé riešenie, ktoré vie spolupracovať s čo najširšou škálou technológií, teda že ovláda:
  • automatizovane vyberať záznamy, ktoré sú kľúčové a tie potom analyzovať
  • kontrolovať emócie zákazníkov
  • obratom identifikovať vzniknutý problém a posunúť ho k riešeniu špecializovanej skupine
  • automatizovane rozpoznávať trendy reakcií zákazníkov
  • efektívne hodnotiť kvalitu práce jednotlivých operátorov

Toto všetko vám systém ReDAT môže poskytnúť.

Prehľad produktov ReDAT pre kontaktné centrá

ReDAT Záznamová jednotka

ReDAT Recorder

ReDAT eXperience a jeho moduly:

  • ReDAT Catalog
  • ReDAT VoiceProcessor
  • ReDAT VoiceTracker
  • ReDAT TopicDetection
  • ReDAT StorageManager
  • ReDAT ScreenRecording
  • ReDAT ScreenMaster
  • ReDAT Encryptor
  • ReDAT QualityChart
  • ReDAT Coaching
  • ReDAT Reporting
  • ReDAT LineMonitor
  • ReDAT CTI integrácia
  • ReDAT PhoneControl
  • ReDAT API
  • ReDAT Management System
Návrat hore