Záznam hlasu

Technológie nahrávania

Záznam hovorovej komunikácie

Do skupiny produktov, ktoré pokrývajú potreby záznamu hovorovej komunikácie patrí ReDat3 Záznamová jednotka, ReDat VoIP Recorder a ReDat PhoneRecorder.

Integrácia je významnou vlastnosťou systému ReDat, ktorú vieme na základe znalostí miestných podmienok a požiadaviek na celkovú funkčnosť systému plnohodnotne zaistiť. Technologickou integráciou sa zaistí maximálna interoperabilita systému ReDat s Vašim systémom s dôrazom na funkcie, ktoré najčastejšie využívate.

Integrácia

Quality management

Získať maximum informácií z vytvorených nahrávok, vyvodiť z nich odpovedajúce závery pre chod kontaktného centra alebo dispečingu Vašej spoločnosti alebo presne identifikovať zákazníka a okamžite výjsť v ústrety jeho potrebám, to je úloha súboru aplikácií, ktoré v ucelenom súbore tvoria robustný nástroj na riadenie kvality a zároveň vytvára priestor pre neustále zlepšovanie Vašich služieb.

Prvotným cieľom hlasových analýz, ktorých reprezentantom je ReDat VoiceProcessor, je získavanie informácií o všetkých informačných zložkách reči. Sledované sú tiež parametre vzájomnej interakcie, ako sú „skákanie“ do reči, rýchlosť reakcí na nečakané podnety, váhanie a iné.

Hlasové analýzy

Neintruzívne nahrávanie obrazoviek

Do portfólia produktov ReDat patrí aj riešenie pre neitruzívne nahrávanie obrazoviek počítačových monitorov. Neitruzívny záznam sa stáva alternatívou k súčasnému riešeniu, ktoré sa bežne využíva k záznamu pracovnej plochy počítačového monitora, ale vyžaduje inštaláciu špeciálneho softvéru – ovládačov pre snímanie pracovnej plochy.

Návrat hore