Záznam hlasu
Technológie nahrávania
Záznam hovorovej komunikácie
Do skupiny produktov, ktoré pokrývajú potreby záznamu hovorovej komunikácie patrí ReDAT5 Záznamová jednotka a ReDAT Recorder.
Integrácia je významnou vlastnosťou systému ReDAT , ktorú vieme na základe znalostí miestných podmienok a požiadaviek na celkovú funkčnosť systému plnohodnotne zaistiť. Technologickou integráciou sa zaistí maximálna interoperabilita systému ReDAT s Vašim systémom s dôrazom na funkcie, ktoré najčastejšie využívate.
Integrácia
Quality management
Získať maximum informácií z vytvorených nahrávok, vyvodiť z nich odpovedajúce závery pre chod kontaktného centra alebo dispečingu Vašej spoločnosti alebo presne identifikovať zákazníka a okamžite vyjsť v ústrety jeho potrebám, to je úloha súboru aplikácií, ktoré v ucelenom súbore tvoria robustný nástroj na riadenie kvality a zároveň vytvára priestor pre neustále zlepšovanie Vašich služieb.
Prvotným cieľom hlasových analýz, ktorých reprezentantom je ReDAT VoiceProcessor, je získavanie informácií o všetkých informačných zložkách reči. Sledované sú tiež parametre vzájomnej interakcie, ako sú „skákanie“ do reči, rýchlosť reakcí na nečakané podnety, váhanie a iné.
Hlasové analýzy
Neintruzívne nahrávanie obrazoviek
Do portfólia produktov ReDAT patrí aj riešenie pre neitruzívne nahrávanie obrazoviek počítačových monitorov. Neitruzívny záznam sa stáva alternatívou k súčasnému riešeniu, ktoré sa bežne využíva k záznamu pracovnej plochy počítačového monitora, ale vyžaduje inštaláciu špeciálneho softvéru – ovládačov pre snímanie pracovnej plochy.