Záznam hlasu
Quality management
Získať maximum informácií z vytvorených nahrávok, vyvodiť z nich odpovedajúce závery pre chod kontaktného centra alebo dispečingu Vašej spoločnosti alebo presne identifikovať zákazníka a okamžite vyjsť v ústrety jeho potrebám, to je úloha súboru aplikácií, ktoré v ucelenom súbore tvoria robustný nástroj na riadenie kvality a zároveň vytvára priestor pre neustále zlepšovanie Vašich služieb. Na vývoj aplikácií pre riadenie kvality spolupracovala spoločnosť RETIA s prednými vývojovými centrami a univerzitami a Vy tak máte možnosť využiť profesionálne riešenie, ktoré poslúži ako podklad pre rozhodovanie v dôležitých otázkach Vášho kontaktného centra alebo aj celej spoločnosti.
Kľúčovými aplikáciami, ktoré Vám svojimi výsledkami a vzájomnou spoluprácou vytvoria podmienky pre erudované a kvalitné rozhodnutia v strategických okamihoch vášho kontaktného centra sú aplikácie ReDAT VoiceProcessor, ReDAT TopicDetection, ReDAT Verificator, ReDAT Coaching alebo ReDAT VoiceTracker.