Modul pre rýchlu interakciu supervízora s agentom
ReDAT Coaching je softvérový modul určený výhradne ako nadstavba pre ReDAT eXperience. Bol vyvinutý špeciálne na želanie zákazníkov kontaktných centier. Pomáha urýchliť a zjednodušiť komunikáciu medzi supervízormi a agentmi v rámci každodenného tréningu. Systém je založený na princípe vkladania značiek do hovorov v prehrávači. Značky možno doplňovať lubovoľnou poznámkou. Zároveň je definovaná skupina osôb, ktorým sa podľa oprávnení zobrazia príslušné poznámky.
Konfigurácia modulu
ReDAT Coaching je licencovaný produkt. Modul využíva štandardné GUI ReDAT eXperience. Pre svoju činnosť nevyžaduje žiadne ďalšie podporné moduly ani špeciálne konfigurácie. Celý modul sa spustí po pridaní príslušnej licencie.
Typický postup práce s modulom
- Supervízor kontroluje predmetné hovory a nájde záujmovú oblasť
- Túto oblasť označí, doplní poznámku a definuje osoby, pre ktoré je jeho informácia určená
- U príjemcov poznámok sa zobrazí indikačná ikona upozorňujúca na nové neprečítané poznámky, následne si tieto hovory vie otvoriť. Keď si iný supervízor alebo agent zobrazí dané záznamy, objaví sa mu ikona indikujúca vloženie koučovacej poznámky. Príjemca poznámky má možnosť priamej reakcie doplnením svojho komentára.
- Celý proces je podmienený nastavenými prístupovými právami.
Parametre záznamov vstupujúcich do modulu
ReDAT Coaching je úplne nezávislý na kompresii audia, typu telefónie i spôsobu záznamu (mono alebo stereo.)